Address: Fatali Khan Khoyski 111A +994(51) 564 5190 Müştəri xidmətləri

Tez-tez soruşulan suallar

FAQ

Nariman Narimanov district, Fatali Khan Khoyski 111 A

First, you need to "register" on our website. Then you click on the "Order" button to use the "Order" service. After entering the link and information of the selected product in the appropriate boxes, you add it to your cart. After increasing your balance and paying for the product, entrust us with your order. you do

The TL balance is intended for payment of your Turkish orders placed on our website, and the USD balance is intended for payment of the delivery of your parcel to Baku. It is not possible to pay for cross-country delivery charges with TRY balance. There is no change between balances, it is not possible to send the amount from the USD balance to the TL balance or vice versa. However, you can withdraw the amount you have loaded to your balance via card to your bank card, and if you increase the balance in cash at our office, you can cash it from our office with the original of your ID card.

Delivery of your order from any website to our warehouse is carried out by courier companies in that country. Those companies charge a certain amount to deliver your package. That amount is visible on the websites where you ordered the product. Some sites do not charge domestic shipping if your purchase amount is high.

It is possible to order from all reliable websites that have online payment and deliver to our foreign warehouse

The shipping fee of the ordered package is calculated according to the weight after it enters our foreign warehouse. The delivery fee for parcels larger than 50 centimeters is calculated by volume and weight. Width*, height*, length*, 6000 standard is applied to calculate volumetric weight

Sometimes your order is canceled by the seller company, that is, the online store you ordered from. This is because the seller company is unable to deliver your order for certain reasons.

Currently, the personal value limit for orders is 300 (USD) per calendar month. The limit includes the value of the order and the shipping fee. No duty is applied by the State Customs Authority if the total value of orders does not exceed 300 USD within 1 calendar month.

To receive your parcel, you first come to our office, pay the delivery fee for your parcels and get a receipt and a barcode. Later, on the basis of these documents, you can apply to the General Customs Department of Air Transport to get detailed information about your package, formalize it and pay the storage costs at the Baku Cargo Terminal. Please note that if the personal use limit ($300) is exceeded, if the customs body is convinced that your product is for commercial purposes, or if it is a prohibited product, those parcels will be detained by the customs body. In addition, your package is subject to customs duty and value added tax. The maximum fee is 36%.

Yes, it is very important. The declarations you create allow your products to be quickly and seamlessly added to the system in the foreign warehouse and added to the customs system. In this regard, it is very important that you create a declaration for the products you buy. If there is a package that has not been declared by the customer among the packages that have entered our foreign warehouse, and if the price, type and name of the store in this package cannot be determined in our foreign warehouse, the status of this package is changed to "Incomplete declaration" status and information is sent to the customer. The customer can see the package and correct its information by entering the "Incomplete approval" status in his personal account. The package is prepared for departure only after the customer has entered the information in full in the declaration. Until the customer includes this information in the declaration, it is not possible to send the parcel according to the request of the customs authorities.

Əgər bağlamanız müəyyən səbəbdən Gömrük tərəfindən saxlanılıbsa, Broker xidmətinə müraciət etməklə Hava Limanına getmədən bağlamanızı təhvil ala bilərsiniz. Bunun üçün saxlanılan bağlama üçün online ödənilməlidir. Xidmət haqqı 40 AZN təşkil edir.

Müştəri Gömrük orqanı tərəfindən saxlanılan bağlamanın daşınma haqqını ödədikdən sonra imtina ərizəsi yazaraq filiala təqdim etməklə imtina prosesini gerçəkləşdirə bilər.

Azərbaycan Respublikasına fiziki şəxslər tərəfindən gətirilməsi və beynəlxalq poçt göndərişləri vasitəsi ilə alınması qadağan olunmuş mallar, yivli odlu silah növləri, döyüş sursatı (ov silahları üçün sursatlar istisna edilməklə), hərbi təyinatlı bütün əşyalar, partlayıcı maddələr və hərbi texnika. - Partlayıcı, tezalışan və digər təhlükəli maddələr, eləcə də radioaktiv maddələr olan mayelər (parfumeriya, sprey, lasyon, mist, quru şampun, boyalar və s.) - Tərkibində batareya və maqnit olan avadanlıqlar. (Yanlız Türkiyədən gətirilir) - Telefonlar, powerbank-lar, planşet - Kamerası və səsyazması olan saatlar - Spirtli içkilərin bütün növləri, pivə və tütün məhsulları - Tibbi məhsullar, cərrahi maskalar. - Gizli kamera - Akkumlyatorlar - Amortizatorlar - Hover Board skuteri - Hava nəqliyyatı ilə daşınılması qadağan olunan əşyalar - Radioaktiv maddələr. - Narkotik və psixotrop maddələr, onlardan istifadə üçün ləvazimatlar. - Əxlaq pozğunluğunun, zorakılığın, terrorizmin təbliğini və reklamını edən materiallar. - Narkotik, psixotrop, zəhərləyici, partlayıcı maddələrin hazırlanması texnologiyasına aid materiallar. - Canlı heyvanlar - Bitki və toxumlar - Hər cür silah növləri, döyüş sursatı, hərbi təyinatlı hər cür əşyalar, partlayıcı maddələr, hərbi texnika. - Xüsusi məxfi rabitə vasitələri, onların şifrləri və istismarı haqqında ədəbiyyat. - Müdafiə, Milli Təhlükəsizlik və Daxili İşlər nazirliklərinin operativ istintaq fəaliyyəti üzrə informasiya sistemləri, sənədləri və arxivləri. - Dövlət əhəmiyyətli sənədlər, ixtiralar, layihələr. - Xammal şəklində olan qiymətli metallar və qiymətli qaşlar. - Qanunvericiliyin tələbini ödəməyən digər məhsullar. Qeyd. Türkiyədən parfümeriya və partlayıcı təhlükəsi olmayan maye məhsullar göndərilə bilər.

Bağlamanı təhvil almaq üçün şəxsiyyət vəsiqəsi və müştəri kodu təqdim edilməlidir. Əgər bağlamanızı başqa şəxs təhvil alırsa, sizin vəsiqənizin əslini və ya şəklini təqdim etməli , həmçinin müştəri kodunuzu bildirməlidir.

Yolda zədələnən və ya hər hansı zərər görən bağlamalara görə məsuliyyət daşımırıq. Bağlamaların zərər görməyəcək şəkildə qablaşdırılmasına görə satıcı mağaza cavabdehdir.

Limiti keçmədiyiniz təqdirdə istənilən sayda bağlama gətirə bilərsiniz. Qeyd edək ki, ay ərzində 2 ədəddən artıq eynicinsli məhsul sifariş etdiyiniz zaman satış məqsədli olub-olmamasının təyin edilməsi məqsədi ilə gömrük tərəfindən saxlanıla bilər. Satış məqsədli olduğu təqdirdə rüsuma cəlb ediləcəkdir. Əgər, siz şəxsi istifadə üçün sifariş edirsinizsə, bunu bağlamanız saxlanıldığı təqdirdə gömrük orqanlarına bildirə bilərsiniz.

1) Ünvan: Sifarişi özünüz icra edərkən Ad, Soyad, digər ünvan detalları saytda sizə verilən kimi olmalıdır. Ünvanın sonunda CD ilə başlayan müştəri kodunuz (ID KOD) mütləq qeyd edilməlidir. ID kod yazılmadıqda və ya ID kod ilə yazılan olan ad və soyad uyğun gəlmədikdə bağlamalar naməluma düşə bilər və naməlum bağlamalara görə müştəri özü məsuliyyət daşıyır. 2) Sifariş edərkən bağlamanın təxmini çatma tarixi göstərilir, bağlama çatdıqdan 48 iş saatı ərzində sistemə daxil edilir. Əgər bağlamanız çatdıqdan 2 gün sonra sistemdə deyilsə, bizə müraciət yaradaraq kargo izləmə kodu və faktura göndərilməlidir. 3) CARGODİEM sadəcə bağlamanın daşınmasını həyata keçirir, məhsulların rəngi, keyfiyyəti və s. detallarına görə bütün məsuliyyət mağazaya aiddir. Şikayət yanlız satıcı səhifəyə edilə bilər.